Hemma igen

Nu är provomgång två avklarad. Det var jätteroligt!

Först hade vi en rörelselektion med läraren på skolan (som också sitter i juryn) och det var verkligen jättespännande! Det var lätt att glömma att resten av juryn satt och tittade på, men nu i efterhand så hoppas jag att de såg mitt engagemang och kanske inte *host host* hur allt verkligen såg ut! ;-)

Efter rörelselektionen skulle alla visa upp sina monologer för juryn. Jag var nummer sex eller sju av totalt 21 stycken. Jag fick agera en gång, motivera hur jag tänkt och sen var juryn nöjda.

Vi blev därefter indelade i par för att visa upp en dialog vi fått öva in. Det kändes spännande!

Sedan var dagen slut...

Tyvärr känns det som om det här var slutet på mitt sökande. Visserligen kunde det gått mycket sämre, men det känns inte som om jag lämnade något avtryck. Dessutom skulle vi lämna in en skrivuppgift som jag inte är helt nöjd med, så det var nog "adjöss och tack för fisken" för min del.

Roligt har det varit, en verklig erfarenhet! Nästa år vet jag också vad jag kan göra bättre... :-)

Kommentarer
Postat av: Emmi

Hej akka?! :) tack för att du kikade förbi i min blogg, det var på ett sätt "roligt" att höra att jag inte var den enda som kände att jag sprack efteråt pga någon annan. Dock hoppas jag att det gynnade dig och att juryn såg dig och det du försökte med :)

Det här med monologen vet man ju aldrig, antingen kan det vara så att de var osäkra på mig och ville få in mig ige för att få ett säkrare intryck, men vem vet, jag kanske misslyckades och gav inte dem det de ville ha :s

och för din del kan det varit tvärtom, du kanske gjorde det så galant att de inte behövde se dig igen.



Och när jag såg dina bilder här så mindes jag dig faktiskt. Grått linne va? på rörelselektionen? Jag valde att följa eter dig på den övningen, haha det var spännande och mycket roligt :D



Men vet du när och hur vi får reda på vilka som går vidare? jag önskar dig lycka till, och förhoppningvi ses vi på söndag. Annars finns ju, för din del, luleå, och för min Malmö och Göteborg!



LYCKA TILL :D / 873 Emmi

2009-01-09 @ 16:44:21
URL: http://KattmedFnatt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0