GRRRRRRRRAAAAAAH!

Usch! Blir så trött!

Varför kan allt bara inte fungera precis som jag vill?

Det gick inte jättedåligt i Malmö, jag är hyffsat nöjd med det jag gjorde, men det gick helt enkelt inte tillräckligt bra.

Vi var cirka 50 personer som alla gjorde vårt bästa för att imponera på juryn. Enbart 10-15 stycken gick vidare till prov två. Direkt när listan kom upp på vilka som gått vidare blev det stockning framför dörren. Jag vågade nästan inte gå fram. När jag väl närmade mig såg jag snabbt att jag inte var bland de lycklliga få som fick visa mer. Jag hade ett tvåsiffrigt nummer och listan bestod av enbart tresiffriga nummer ...bortsätt från ett nummer som var lägre än mitt.

Jaja. På ett sätt känns det faktiskt bra. Hur då? Jo, jag använde nämligen en monolog som gått bra både i Göteborg förra året och i Stockholm detta året. Nu började jag tappa självförtroendet lite, jag trodde att det kanske hängde på den monologen. Att det var det enda jag kunde. I Göteborg måste jag byta ut den och nu, eftersom den inte lyckades i Malmö, vet jag att om jag inte går vidare i Göteborg så hängde det inte på den monologen.

Jag SKA visa att jag kan annat än den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0