Det blir Luleå

För jag gick inte vidare i Stockholm. Det känns faktiskt helt ok. Varför? Jo, för att jag vet att jag kan bättre.

För det första slarvade jag med inläsningen av texterna. Borde haft någon att bolla dialogen med till exempel, få mer idéer och synpunkter. Sen blev min skrivuppgift inte heller som den skulle. Så nästa år... Behöver jag säga att jag är grymt revanschsugen??!

Istället packar jag väskan för kallare väder och drar norr ut! Spännande med improvisationsprov! :-D

Luleå -Here I come!

Kommentarer
Postat av: Emmi

Tusen tack!! jag trodde att du var namnet - Anna Karin - trodde att de kanske var ditt riktiga namn. Men så var det inte :/ lite tråkigt. Men jag fattar heller inte, för hon jag var med på Dialogen, hon gick också vidare :S and i dont know why!!! :S

Kanske hade vi bara otur att vi kom med varandra. Hon kanske är jätte bra annars. Who knows?! men men. Jag önskar dig all lycka till Luleå :D verkligen!! och ännu en gång, tack för dina positiva lyckönskningar :D

2009-01-10 @ 01:29:41
URL: http://KattmedFnatt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0