Gott nytt 2009!

Tusen tack för alla fina jul- och nyårshälsningar! :-)
Ska ta mig i kragen och fixa ihop en "god fortsättning"-hälsning i alla fall!
Det är ni värda hela bunten! <3

Jag läste en annan blogg som beskrev ganska så bra hur jag kände för denna julen.
Den var kanske inte den roligaste, lugnaste eller mysiga jag haft. Hade jag fått bestämma skulle det vara mindre släktingar, mer "bara familjen" och lugnare... men jag kan ju inte alltid få bestämma!

Roligt var det i alla fall när min 7-åriga kusin spänner ögonen i Asta och frågar mig:
"
VARFÖR skaffade du dig en SÅN DÄR hund?"
Han hade minsann också lagt märke till att Asta inte såg ut som de andra hundarna. Jag svarade ärligt:
"Jo för att jag tycker att hon och jag passar så bra ihop. Och så tycker jag att hon är så himla vacker såklart!"
Då tittade han väldigt skeptiskt på mig med höja ögonbryn. Ni vet en sån där "Nämen-allvarligt-jag-kan-inte-tro-du-menar-allvar"-blick. Sen säger han:
"TYCKER DU ATT RUMPAN ÄR FIN?? DEN ÄR JU JÄTTEFUL!!"

Jaha. Vad svarar man på det? ;-)

Jag sa att man visst inte behöver titta på rumpan, men min kusin tyckte i alla fall att rumpan var ett argument tillräckligt bra för att strunta i att köpa en bulle...
- - - - - - - - - - - - - - -
Nu var det länge sedan jag skrev...

Anledningen är att det börjar dra ihop sig på allvar nu. Snart ska jag upp till Stockholm igen... sen Luleå... sen Malmö... sen Göteborg.

Börjar bli riktigt nervös nu. Tänk om inte alla texter sätter sig?

Därför går jag in i min lilla egna bubbla, utan kontakt med cybervärlden...

/Akka

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den viftande rumpan är Bastans finaste sida :) men inte när hon fiser :D

2009-01-03 @ 19:40:20
URL: http://decosmatte.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0