Fredag den 13:e

Idag är otursdagen, men det känns inte som så mycket otur. Mitt fotointresse har kommit tillbaka!

Den torka som funnits hos mig släppte lite igår och ännu mer idag. Asta tyckte det var måttligt kul att tvingas posera och ställa sig på konstiga ställen, men det betalade sig bra. Några av dagens bilder blev faktiskt jättefina, men det dröjer nog ett tag till innan det känns helt rätt igen!

Måste bara visa upp min favorit från dagen. Den tyckte Asta var extra jobbig att göra för hon hade inte lust att stanna kvar. Istället ville hon fortsätta att springa efter matte. Jag tror det är därför den blev så bra! Blicken är så pigg och förväntansfull!



Till sist måste jag bara tacka för att alla är så snälla och uppmuntrande efter att det inte gått så bra med sökningarna! Ni är underbara allihopa! <3

/Akka

Ps! Fler bilder finns i Astas egna blogg: Astas (nya) krypin!

Kommentarer
Postat av: Helén o Deco

FavvoBastan rules! :)

2009-02-13 @ 14:45:06
URL: http://decosmatte.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0