Gotlandsresan 2008

Här kommer lite bilder från Gotlandshelgen!
Asta hade jätteroligt och njöt av sällskapet. Förutom mamma och pappas fem goldentikar var Astas favoriter Dogge (goldenhane) och Pocki (flathane) med på resan. Det blev lite härliga bilder på de fyrbenta åtta!

Gotland
Dogge och Asta känner på havet!

Gotland
På gamla Vega märkte man att det blåste...

Gotland
Gotland
Gotland
Asta och jag hälsade på hästar.

Gotland
Gotland
Vi mötte en stackars räv som blivit illa påkörd. Hoppas att den blev omhändertagen!

Gotland
Gotland
Vi hälsade även på äkta gotländska Gutefår!


Såg en stor och vacker regnbåge!

Gotland
Asta fick springa vid fyren på Fårö.

Gotland
Gotland
Gotland
Världens bästa rastplats!

Gotland
Asta på vägen hem; det kliade kanske lite i nacken..?

/Akka

Kommentarer
Postat av: sandra och harry

Åh vad fin asta är! Å vad många golden kompisar hon har=) Harry blir lite avundsjuk!



Kram

2008-09-29 @ 17:17:09
URL: http://harry.webblogg.se/
Postat av: Agneta & the Bratpack

Vilka vackra bilder! Och söta Asta mitt i röran. :) Vi måste ju träffas snart, innan min lille fis vuxit och blivit stor och jobbig. ;) Vilket jag inte tror han någonsin kommer att bli ändå, han är ju helt underbart lugn och snäll... och bara så bäst. :P

2008-09-29 @ 23:18:11
URL: http://lufax.filosoferar.se
Postat av: Lina & Svea

Vilka otroligt fina bilder!!

I brist på firewirekabel så får min filmvisning dröja lite. Men skoj var det att se eran! ;)



Kram o go!

2008-09-30 @ 17:12:41
URL: http://studsbull.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0