Snart dags för årets julkonsert

Om några timmar är det dags att avverka årets julkonsert. Vi är två och en halv körer, ja eller kanske två körer plus två "andra"...

Roligt i år blir att hela konserten filmas av "ett riktigt team" så i år får vi chans att inte bara höra hur det blev även se hur det ser ut! Kanske äntligen några kan inse att det inte bara är att stå och glo i sina nötter* hela tiden...

En annan förändring i år är att jag inte är förkyld! Jippi! Annars brukar jag varje år ha någon groda i halsen att kurera, men i år är halsen och magen helt friska! Kanon!

...fast å andra sidan har jag inget att skylla på om jag sumpar mig!

/Akka

*noter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0