Lussekatter & Musikhjälpen

Idag går dagen lite i julbakets tecken... :-)

Hittade faktiskt ett väldigt spännande lussekattsrecept på (ja det är sant!) Charlotte Perellis blogg! Hon lägger ut ganska mycket recept. Smålänning som jag är har jag halkat in på hennes sida några gånger och igår nappade det! Lussebullarna börjar för övrigt ta slut här hemma... finns lite i frysen, men men...

Så idag har jag stått i köket med Musikhjälpen på TV. Hoppas att få höra Salem Al Fakirs Good Song, men det är ju många som önskar så jag kanske inte ska hoppas för mycket!

Svårt att titta på YouTube när man bakar, men njut av den ni som sitter vid datorn istället! <3


/Akka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0