Knarr under fötterna

Var på ett fantastiskt fint luciatåg idag!
Det är verkligen något jag blir glad av!
Snö, snö, snö i massor också!

Nät jag var på väg hem mötte jag en från kvarteret som skottade sin garageuppfart.
Hon tyckte också att det var fint med snön (trots att hon faktiskt höll på att skotta bort den!), men la fort till att "det kommer snart bli regn igen...".
Då stängde jag av hörseln och skrålade för full hals att "Neeej då här är det bara en massa snö och minusgrader! Det kommer fortsätta att vara knarr under fötterna!"

För det är också något som jag blir väldigt glad av: Knarr under fötterna!

Kommentarer
Postat av: lotta

haha..en sådan granne hade vi också förut..vackert med snö-men snart regnar det bort, å vilket fint väder -men imorgon blir det blåst/fult/regn, det är bara att täppa igen öronen.. ;

2008-12-12 @ 11:41:09
URL: http://www.juniocola.bloggagratis.se
Postat av: Felicia & Iris

Knarr?? KNARR?? Varför har inte vi snö här för? Orättvist är vad det är :(

2008-12-15 @ 09:47:07
URL: http://www.bulleniris.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0