Asta gillar: Frisbee!

Åh, så kul det är med frisbeelekar! Även om matte ibland får för sig att jag ska bada!
Det är inte lika roligt att behöva blöta ner mina kungliga tassar och min fina mage bara för att få leka! ...fast i smyg tycker jag att det är ganska så roligt! *säg inget till matte*

När vi var i sommarstugan passade matte på att ta kort på mig när jag lekte som allra bäst med frisbeen. Titta och njut! ;-)


Om jag stirrar på den tillräckligt länge kanske den kommer tillbaka?

Jag ska minsann försöka att gå ut till den... långsamt!

Nä, nu slänger jag mig!

Bansaiii!

Ha-ha, fångad!


Visst kan ni förstå varför matte kallar mig för "haj" eller "krokodil"?

Wiii!

Att leka med frisbee rekommenderas även på land!

/Asta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0